EN
NL
DE

Levering & retourneren


Afhalen 

Bij Tilbox bieden we een handige afhaalservice voor al je bestellingen. We begrijpen dat het soms handig kan zijn om je pakket zelf op te halen. Onze afhaalservice is eenvoudig, efficiënt en gratis. Zodra je een bestelling vóór 13.00 uur plaatst, kun je de levering op de eerstvolgende werkdag afhalen, mits de producten voorradig zijn. Wij zorgen ervoor dat je pakket zorgvuldig wordt klaargemaakt. Wanneer je bestelling niet voorradig is, ontvang je een melding per e-mail zodra de levering klaarstaat om af te halen.

Afhaallocatie: 

John F. Kennedylaan 5
5555 XC Valkenswaard
Nederland 

Verzenden 

Bestellingen voor 13.00 uur worden op de eerstvolgende vaste leverdag bezorgd. Bekijk hiervoor de onderstaande vaste leverdagen. Voor afwijkende leverdagen wordt een hoger tarief gerekend, maar hiervoor geldt ook dat de bestelling de volgende dag wordt geleverd indien er vóór 13:00 uur is besteld. Let op: wanneer (een deel van) een product niet voorradig is, nemen we contact met je op voor een leverdatum.

Vaste leverdagen 

Als je ervoor kiest om je bestelling te laten bezorgen op een van onze vaste leverdagen, geldt er een lager verzendtarief. Hieronder vind je een richtlijn voor de vaste leverdagen:

Regio

Dag

Oost-Nederland

Maandag & woensdag

West-Nederland

Dinsdag & donderdag

Limburg

Vrijdag

Noord Vlaanderen          

Vrijdag


Verzendkosten 

De verzendkosten worden berekend op basis van de orderwaarde. We hanteren twee tarieven, afhankelijk van levering op vaste leverdagen of een flexibele dag. Transport op vaste leverdagen wordt door Tilbox gerealiseerd. Dit logistieke proces wordt zo efficiënt en milieubewust mogelijk uitgevoerd. Om deze reden hanteren we op vaste leverdagen een lagere prijs. We streven ernaar om de verzendkosten zo transparant mogelijk te houden, zodat je een weloverwogen keuze kunt maken die past bij jouw behoeften. Hieronder vind je een overzichtelijk schema met de verzendkosten voor Nederland en België:

Orderwaarde   

Vaste leverdag           

Flexibele leverdag      

<€200,-

€25,-

€50,-

>€200,- en <€600,-             

€47,50

€72,50

>€600,- en <€1000,-

€55,-

€80,-

>€1000,-

Gratis

€80,-

Bestelling wijzigen

Wil je jouw bestelling wijzigen? Dit is mogelijk zolang de levering nog niet is verzonden. Neem hiervoor contact met ons op. Let op: deze mogelijkheid geldt alleen voor standaard artikelen. Maatwerk producten kunnen na een definitieve bestelling niet meer worden gewijzigd.

Retourneren 

Bij Tilbox doen we er alles aan om aan je verwachtingen te voldoen, maar begrijpen we dat het soms nodig is om een product terug te sturen. Of je nu van gedachten bent veranderd of toch een andere afmeting of kleur nodig hebt, we staan klaar om je te helpen met het retourproces. Wij bieden onze klanten de mogelijkheid om ongebruikte en onbeschadigde producten binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling te retourneren.

Hoe stuur ik een levering terug? 

Om een retourzending te regelen, vragen we je om contact op te nemen met onze afdeling Verkoop. We staan graag voor je klaar om te helpen en eventuele vragen te beantwoorden. Zodra we de geretourneerde producten ontvangen en controleren, zullen we overgaan tot terugbetaling of ruiling, afhankelijk van de voorkeur. De terugbetaling zal verwerkt worden via de oorspronkelijke betaalmethode en we streven ernaar dit binnen 14 dagen af te ronden.

Voorwaarden:
  • Je kunt binnen 30 dagen je bestelling zonder geldige reden retourneren. Dit termijn gaat in zodra de bestelling is ontvangen. 
  • Een retourzending wordt alleen geaccepteerd wanneer de levering onaangebroken en onbeschadigd is. Gebruik de originele verpakking voor de retourzending. 
  • Retourzendingen zijn voor eigen risico. Let op: retourneren is niet mogelijk bij op maat gemaakte producten.
Let op: 

  • Op maat gemaakte producten worden niet retour genomen. Bovenstaande regels gelden alleen voor de catalogus producten in onze webshop.
  • Verzendkosten worden niet gecrediteerd.